search

Sponsorlogo op kleding deelnemer

Nog
dagen,
uur,
minuten en
seconden
10021548
Gedoneerd

Sponsorlogo’s op deelnemerskleding Alpe d’HuZes 2017

Het shirt van de deelnemer krijgt een persoonlijk uitstraling omdat sponsoren hun bedrijfslogo op de achterzijde van het koersshirt kunnen laten plaatsen.

  • Een sponsor mag vanaf 250 euro met het logo op het shirt van een individuele deelnemer of van een team dat bestaat uit maximaal twee personen.
  • Bestaat een team uit drie deelnemers of meer (maximaal tien), dan kan vanaf 500 euro het logo op maximaal tien shirts van het team staan.
    Wanneer een bedrijf bijvoorbeeld 33 deelnemers aan de start brengt (= vier teams) en op ieder shirt het bedrijfslogo graag wil terugzien, dan zal ieder team voor minimaal 500 euro gesponsord moeten worden.

De deelnemer zelf is verantwoordelijk voor het tijdig opvragen van de sponsorlogo’s bij zijn sponsor waarbij van belang is dat de sponsor zorgdraagt voor een logo in eps, ai of pdf-formaat. Hoe dit alles in zijn werk gaat is te lezen op de pagina Sponsorlogo’s op je koerskleding.

Wil je als bedrijfsmatige sponsor weten wat de diverse sponsormogelijkheden zijn? De sponsortabel biedt hierin uitkomst. Uiteraard gaat ons team graag het gesprek aan!

Let op: 14 februari 2017 (om 24.00 uur) is de deadline voor het aanleveren van sponsorlogo’s voor het koersshirt!

Laatste nieuws

Deelnemers gaven Alpe d’HuZes 2017 rapportcijfer 8,8

22-06-2017

Meer dan 50 procent van de deelnemers heeft de Alpe d’HuZes-enquête ingevuld: een enorm aantal van meer dan 2.200 mensen. Daar zijn we als Alpe d’HuZes-organisatie natuurlijk heel blij mee. Trots zijn we op het cijfer dat we voor het evenement kregen: een 8,8 op de schaal van 10. We zijn er stil van. Zo’n hoog cijfers kregen we nooit eerder!

Lees verder

Save the date: 1 oktober chequeoverhandiging

22-06-2017

Op zondag 1 oktober wordt het eindbedrag Alpe d'HuZes 2017 bekendgemaakt en overhandigd aan KWF Kankerbestrijding.

Lees verder

Column Maarten Vaessen

14-06-2017

Kanjers! Dat zijn jullie allemaal. Wat een week hebben we op onze berg gehad! Iedereen kreeg de kans te verwerken, te herdenken en te genieten. En alsof ons evenement al niet genoeg doet met onze emoties, werd daar nog een schep in overtreffende trap bovenop gedaan. Maar Alpe d'HuZes is Alpe d'HuZes, en dus hebben wij deze achtbaan aan emoties sámen verwerkt en opgepakt. (Het nummer Rollercoaster dat Armada Music speciaal voor ons heeft uitgebracht, is dan ook wel erg van toepassing …)

Lees verder

Onze sponsors