GO 4 Co

Negende training - De ronde van Vlaanderen

Op zaterdag 6 april stond voor Rob en Arjan de Ronde van Vlaanderen op het programma. Beide team GO 4 Co leden hadden zich ingeschreven voor de 174 km. Samen met nog zo'n 16 duizend enthousiastelingen ging ze samen met Niels Rijsenbrij de 19 Vlaamse beklimmingen en vele kasseistroken trotseren. De aanloop naar de Belgische hoogmis toe was voor zowel Rob als Arjan niet bepaald vlekkeloos de een had een paar dagen ervoor nog enorme last van zijn rug en de ander had te maken met een opkomende griep, maar zoals die dag veelvuldig is gezegd: "opgeven is geen optie".
In prima weersomstandigheden werd de Ronde met een gemiddelde van 25,5 km per uur door beide succesvol uitgefietst. Met een goed moraal gaan we de laatste twee maanden aan voorbereiding tegemoet.

Achtste training – Route Amstel Gold Race - Lus 2

Na onze eerste training naar het kopje van Bloemendaal waren we aan een grotere uitdaging toe. Het Zuid-Limburgse heuvellandschap leek ons de geschikte trainingslocatie. Helaas kon onze captain er niet bij zijn vanwege een blessure, maar hij verwacht binnenkort weer op de fiets te kunnen stappen.

In de vroege ochtend zijn we vertrokken richting Valkenburg. In eerste instantie wilde we de Mergellandroute fietsen, maar het schijnt dat routebordjes niet overal meer hangen. In de auto  hebben snel een alternatief bedacht, lus 2 van de Amstel Gold Race. Dit parcours komt groot en deels overeen met die van de Mergellandroute. Een route van 109 km met 1571 hoogtemeters door een van de mooiste stukjes van Nederland.

Rond half 10 zijn we vetrokken. We reden de eerste straat uit en daar begon onze eerste uitdaging, de Cauberg. Zonder de benen warm te hebben gedraaid ging de eerste beklimming ons goed af. Eenmaal boven waren we wel direct warm. De kilometers die volgen waren kleine klimmetjes en waren nog goed te doen. Na ruim 40 km hebben we een soepje gedaan voordat we aan de ‘echte’ beklimmingen begonnen. De beklimmingen bij Camerig en Vaals waren een stuk langer en gingen op sommige stukken behoorlijk omhoog. Vooraf werd al gezegd dat dit een van de mooiste stukjes Nederland zou zijn en dat is niet gelogen. Op de top van de Vaalserberg hebben we natuurlijk even geposeerd bij het drielandenpunt. Vervolgens zijn we door een klein stukje België weer in de richting van het startpunt gegaan. Onderweg kwamen we nog een paar gemene beklimmingen tegen zoals de Gulperberg met stukken van 14% en de Vrakelberg. Na ruim 100 km waren we bijna weer terug bij het startpunt. Gelukkig hoefde we nu de Cauberg niet meer op te fietsen, maar was dit de laatste afdaling naar de finish. Na deze geslaagde training waarbij de weergoden ons goed gezind waren hebben we afgesloten met een biertje bij ons start- en eindpunt de Amstel Gold Race Experience in Valkenbrug.

We kijken alweer vooruit. Zaterdag staat er voor een enkeling van ons de ronde van Vlaanderen op het programma. Dus op naar de volgende trainingen en op naar de Alpe d’Huez over ruim 2 maanden!

Zevende training - Rijp - Heerhugowaard - Hoorn

Het weer begint eindelijk wat betere vorm aan te nemen. Zaterdag was het zonovergoten en bijna windstil. Er werd besloten om dan op zondag mét een matige wind te trainen. De route van de week ervoor werd iets uitgebreid en aan het einde van de dag stond er een goede 86 km op de teller. Met een gemiddelde van 28,3 km/u hebben we (lekker) door kunnen trappen. We hebben ons zelf van ook beloond met een klein appeltaartje in Hoorn.

Zesde training - Alkmaar - Hoorn - Edam

Zondag 24 maart jl. is er weer door een tweetal van ons getraind. En bij de een ging het wat makkelijker dan bij de ander valt wel op te merken uit de opmerking van Ruud na de rit: "Het zit weer op voor groep Arjan (kopman en navigator) en Ruud (notulist)."

Vijfde training - Beemster - Schermerhorn

Zaterdag 9 maart, heel raar, bijna niemand kon deze dag trainen. Er waren wel twee man die vandaag met ons mee wilde fietsen: Niels Rijsenbrij en Gerard Mesman (die ook de Alpe d'HuZes gaat fietsen).

Na een paar seconde op de fiets was al duidelijk waarom de rest er niet was. Er was windkracht 8 wat betekend dat stormachtig is en er windsnelheden van gemiddeld 62 tot 74 km/u tegen je aan beuken. Volgens het KNMI is de uitwerking boven land en bij mens: voortbewegen zeer moeilijk. Dit was ook te merken. Tegen de wind in reden we 17-18 km/u. Gelukkig hadden we Niels mee die lekker fit is en daarom het meeste kopwerk deed. Af en toe werden we tegen elkaar aan geduwd door de wind, dit mocht de pret niet drukken. We hadden niet alleen wind tegen, op de momenten dat de wind in de rug zat reden we tegen de 50 km/u en konden we rustig met elkaar praten (zo rij je wél lekker). Je zou denken dat die wind al heftig is, maar toen begon het ook nog eens te regenen, te hagelen en te onweren. Na een rondje van máár 33 km met 29,4 km/u gemiddeld hebben we besloten dat het mooi was geweest voor vandaag.

Wijde Wormer Journaal - Fietsen voor Co Konijn en KWF

Fietsen voor Co Konijn en KWF, zo luidde de titel in het Wijde Wormer Journaal. Wij, team GO 4 Co, gaan de Alpe d’Huez 6 maal op fietsen om onze (schoon)vader te steunen in zijn gevecht tegen kanker. Mede door onderzoek, wat wordt gefinancierd met de donaties vanuit dit evenement, is er medicatie die bij Co aanslaat. Dit motiveert ons nog meer om ons voor dit goede doel in te zetten. Wij zijn zelf hard aan het trainen en er zijn al heel wat donaties binnen gekomen waar we heel dankbaar voor zijn! Maar we zoeken nog steeds mensen en bedrijven die willen doneren. Steun samen met ons Co en KWF en doneer op de pagina van stichting Alpe d’HuZes!

Vierde training - Amsterdam - Zaandam - De Rijp

Zaterdag 2 maart, ongeveer het begin van de storm die al anderhalve week woedt. Gelukkig regende het niet, maar de wind was al aanwezig.

Na het soepje in de Wijdewormer zijn we weer gestart. Het plan om via Amsterdam, Zaandam en vervolgens om het Alkmaardermeer te fietsen werd in Amsterdam al bijgesteld. Helaas had één van onze teamleden iets te veel getraind die week en had hij nogal zware benen. Dit bleek ook al op de momenten dat een wedstrijdje onderling deden naar de top van verschillende bruggen. Maar we rijden als een team, dus hebben we besloten om maar niet om het Alkmaardermeer te fietsen, maar via Zaanstad en de Rijp.

Het laatste stuk door de Beemster werd inmiddels toch best zwaar voor onze overtrainde man.. Hij had inmiddels al het grootste gedeelte van de rit in het rood gereden. Af en toe werd hij natuurlijk geholpen met een duwtje in de rug, maar de laatste 2 km, waarbij we de wind vol van voren hadden moest hij toch afhaken. Alleen opgeven stond niet in zijn woordenboek. Een beetje wit weggetrokken kwam deze doorzetter aan bij zijn huis in de Beemster, zelfs zo erg dat een biertje er even niet in ging op dat moment. Wel respect voor dit doorzettingsvermogen!

Derde training - Naarden-Vesting

Op 23 februari was de derde training. Helaas kon niet iedereen mee, iedereen is druk natuurlijk ;)

Met twee man sterk zijn we met heerlijk weer naar Naarden-Vesting gereden. Na een paar keer fout te zijn gereden in Amsterdam door wegwerkzaamheden hebben we Naarden bereikt. Aldaar hebben we in het zonnetje tussen de kakkers een bakkie gedaan. Gelukkig wisten we op de terugweg waar we inmiddels wel en niet in moesten rijden en zijn we via dezelfde route terug gegaan. Toch 80 km in de pocket en tegen de 28km/per uur gereden is toch wel lekker.

De Uitkomst - Week 7

Vorige week stonden wet met een stukje in de Uitkomst over ons doel om de Alpe d'Huez 6 maal op te fietsen. Er zijn ook een paar foto's geschoten die wij graag willen delen.

Om het artikel te lezen in de uitkomst, klik op de volgende link:

Tweede training - Alkmaar - Egmond aan Zee - Heemskerk

Afgelopen zaterdag is team GO 4 Co weer op de fiets gestapt. Na eerst een soepje op de Zuiderweg te hebben genuttigd zijn naar het dorpshuis in Neck gefietst. Daar werden wij opgewacht door Arie Bierhaalder van het Wijdewormer Journaal. Na een interview en een foto sessie voor het dorpshuis zijn we in de richting van Alkmaar vertrokken.

Vergeleken met de eerste training scheen dit maal het zonnetje wel en was de temperatuur een stuk aangenamer. Arjan dacht zelfs dat het al bijna zomer was met zijn korte broek en korte mouwen. Maar na een paar minuten fietsen gingen toch de arm- en beenwarmers aan.

Langs het Noordhollands Kanaal hebben we in een lekker tempo door kunnen fietsen naar Alkmaar. Vanaf Alkmaar hadden we de wind volop tegen, maar in Egmond aan Zee stond een heerlijk appeltaartje op ons te wachten. Na wat energie te hebben bijgetankt zijn we via de duinen naar Heemskerk gefietst. En met de wind in de rug zijn we via Zaanstad terug gereden om na bijna 100 km in de benen bij Rozemeijer af te sluiten.

Eerste training - Kopje van Bloemendaal

Afgelopen zaterdag is onze training voor de Alpe d’Huzes van start gegaan. Voor we op de fiets sprongen hebben we een interview gehad met Christy van de regionale krant “de Uitkomst”. Aansluitend hebben we een fotosessie gehad bij het huis van Pa en Ma Konijn aan de Zuiderweg. Na een fotosessie zijn we vertrokken met een temperatuur die net boven het vriespunt lag. Met een beetje regen en de wind in de rug zijn we soepeltjes naar het Kopje van Bloemendaal gefietst waar onze eerste test begon. Al valt deze heuvel in het niet bij de Alpe d’Heuz, een stukje met een stijgingspercentage van 10% voel je direct in de benen. Gelukkig zijn we allemaal boven gekomen. Na de heftige beklimming zijn we weer huiswaarts gegaan nu met de wind van voren. Een paar van ons (ik noem geen namen) reden iets minder soepel, maar samen zijn we weer thuis gekomen. We hebben deze rit afgesloten bij Spijkerman om de start van deze missie te vieren. Op naar de volgende trainingen!

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij doen mee omdat wij in de afgelopen maanden ook met kanker te maken hebben gekregen. Bij Co Konijn (onze vader, onze schoonvader) is kanker geconstateerd. Dat heeft ons doen besluiten mee te doen met de Alpe d'HuZes. Met z'n vieren gaan we de berg op fietsen om op deze manier geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Wij zien nu van dichtbij hoe belangrijk dit is en steunen het KWF van harte. Ons team heet 'GO 4 Co' > toepasselijker kan haast niet. De komende maanden kilometers maken ter voorbereiding en dan op 06-06 de Alpe d'Huez op. Voor Co en voor alle andere mensen die het hard nodig hebben...

Met z'n vieren > Go 4 Co...!!!

Rob Konijn
Arjan Konijn
Ruud van 't Hek
Martin Huisman

Thank you to our Sponsors

Carla Velzeboer

Lieve Ruud! Ik vind je altijd al een topper en dat Carolien mij maandag vertelde dat je dit ging doen dacht ik WAUW! Mijn vader heeft m ooit gefietst en ik was daar toen aanwezig.. kan je zeggen deze fietstocht is een beleving. Nou knapperd succes met je training en ik weet t jij knalt die alpe duez zo op! Succes met je zwagers!!!

Leonie Schoester

Vaartjes Corporate Transformatioin

Vandaag kwam Co met Ali naar ons toegelopen. Wat een overwinning! Zo'n goed doel steunen we graag. Vast heel veel succes met jullie prestatie! Groeten, Jelmer en Karen

Saskia Meulenhoff

Heel veel succes mannen!

Wendy En Hensly

Helaas te laat voor velen, maar oh zo belangrijk voor de toekomst. Top dat je je hiervoor inzet en mede daardoor verder onderzoek mogelijk maakt. Veel succes!

Jan En Ineke Konijn

Lieve Arjen, Zet hem op voor dit goede doel! Liefs van ons

Fiona Witteman

John En Ilone Konijn

Oké 6 keer!!!! Go jullie 4tjes voor Co en alle andere! Succces 🤗 (met trainen)

Marijke Visser

Kimberley Flohil

Mooi doel, veel succes!

Stalling31; Locatie Ii, Zuidoostbeemster

Heel veel succes Ruud, mooi initiatief.

Matthijs Bartman

Heey mannen! Mooie aktie voor een goed doel! Heel veel succes met het behalen van jullie doel! Liefs vanuit het “platte” Frankrijk. Katia,Matthijs et Martin

Annalie

Succes Rob en de overige teamleden! Mooi dat jullie dit samen doen.

Piet En Bea

Heel veel succes

Ts

Marieke

Lieve rob en familie, wat een mooi initiatief!! Ik steun jullie graag!!! Heel veel succes!

Koen Oudendijk

Succes Ruud!

Anonymous

Rob en de anderen van Go4Co, heel veel succes met de voorbereiding en de daadwerkelijke uitvoering! Bert Schermer

Bas, Paulien, Sanne & Gijs

Ruud, veel succes voor jou en je team! Een heel echte uitdaging met een mooi doel.

Karin Veenman

Roko Holding Bv

Guido Zeeman

Mooie gebaar, heel veel succes toegewenst! Je kan het!

Miguel Tolboom

Succes met de tocht en sterkte met je schoonvader

Anonymous

Arjan, Ik ken jou als een hele fijne hardwerkende college. Ik wens je/jullie heel veel sterkte toe in deze strijd/dit avontuur. Groet Jeroen

Erik Albertsma

Zet em op Ruud!

Ella En Johan Boots

Heel veel succes 💪

Dennis, Natascha En Fleur Wustenveld

Succes alle 4!! Succes met de trainingen.

Kmar Collega’s A&a4

Martin en team GO 4 Co heel veel succes op de Alpe d’Huez! Groetjes, je collega’s!

Raymond Van Oosterhout

Goed werk, suc6 Ruud en team!

Ecw Netwerk Bv

Bas Leegwater

Deze berg is een stuk hoger en heeft veeeeeel meer bochten dan de bergen in Limburg Ruud ! Heel veel succes 👍👍

Roel De Groot

Succes Martin.

Fabian Konijn

Lieve papa, oom Arjan, oom Ruud en oom Martin, wat goed dat jullie meedoen en zo iets goeds doen voor opa. Succes met de Alpe d'HuZes op 6 juni. Groetjes, Fabian

1.000

Germieco Bv

Claudia Mol

Succes Arjan!

Johan En Ella Huisman

Geweldig initiatief. Heel veel succes met de voorbereiding en natuurlijk hopen we dat je zo vaak mogelijk boven komt, samen met je zwagers.

Martijn Spapens

Succes Rob met deze actie en beterschap voor je vader!

Graeme Bosschieter

Vincent Bos

Martin, echt top dat jullie dit doen. Heel veel succes en ik ga je zeker volgen. Xx vincent

Vincentenmelanie Workum

Succes mannen. Top dat jullie dit doen! Gr. Vincent en melanie

Serge

Goed bezig, succes!!!!

Erik De Groot

Ga er voor mannen we moedigen jullie aan

Glas-klooster Bv

Gas erop Ruud, succes.

Robin Van Der Velde

Onwijs veel succes man!! X

Peter Breed

ik verwacht wel een tijd die in de buurt van M. Pantani zit

Joeri Huijg

Lekker bezig Ruud. Blijft een goed doel om aan deel te nemen en op deze wijze geld in te zamelen voor deze vreselijke ziekte. Op voorhand mijn respect. Succes met de trainingen!

Jacco En Joyce Bakker

Rob,Ruud,Arjan,en Martin, heel veel succes de komende tyd met de trainingen, En nog veel meer succes met het goede initiatief!

Kees Jongens

Veel succes, zet hem op!

Corrina Pronk

SUCCES!

John,tessa En Puck Middelkoop

Zet hem op Ruud💪💪 je kunt het. Voor jullie hele team heel veel succes

Rodney En Linda

Sophista

Heel veel succes met fietsen.

Carolina Hopman

Piet En Anita Vijzelaar

Saskia Droog & Antoon Langeveld

Zet ‘m op mannen!

Patrick Ootes

250

C.h. Dekker Transport B.v.

Heel veel Succes Ruud. Ga er tegen aan!

Anita Bruggeman

1.000

Gebr. Van 't Hek B.v.

Glas-klooster Bv

Mannen, zet hem op!

Kaz Kambayashi

Top initiatief. Kom op hè mannen.

Erik Aapkes

Succes team, en lekker ambitieus Rob!

Richard Kaptein

Succes Martin!!!

Joey Helsloot

Veel succes ruud en respect voor de deelname!

Theo Laan

Kandt Aannemings- En Funderingsbedrijf Bv

Veel succes met de werving en voorbereiding!!

Patrick & Sharon

Top dat je dit doet! Zet hem op he!!

Ber Pronk

Bas Van Der Made

Martin, heel veel succes met het beklimmen van de Hollandse Berg! Mooi initiatief en een mooi doel! Voor elke keer die je vaker dan 2x de top haalt doneer ik nog € 12,50! Succes!

Henny Lauret

Zet hem op en succes

André Dharampal

Jan En Joke Van't Hek

Ton Konst

Arjan, heel veel sterkte voor je vader, voor jou en voor de familie. Zet hem op naar die top maar ik weet al dat je die gaat halen!

Connie Kwantes

Geweldig dat jullie dit met elkaar doen. Veel succes met trainen. Racen maar!

Mark Sandra Nick En Tess

Jullie zijn toppers!!! Heel veel succes! Go voor ome Co xxx!!

Atie Groen

Veel succes!!!

Bart Van Elsdingen

Suc6 mannen!

Je kunt het. Helemaal top

Erik Heerschop

Ik steun je/jullie omdat ik weet dat het goed terrecht komt en je er hard voor traint. Zet hem op.

Jannie Van Diepen

Veel succes

Van Den Heuvel Handel & Techniek

Ingrid Wafelbakker

Success!!! Blij dat Nuriye me hiermee Belen’s heeft gemaakt!

Richard Kaptein

Heel veel succes Rob!

Anonymous

Succes en zet m op ! Gr van de mannen van het Zwarte Goud !

300

Fam Konijn

Wij wensen jullie heel veel succes! Goed initiatief dat wij met de hele familie van harte ondersteunen! Zet hem op mannen en trainze! 💪

Lucas Du Pont En Patricia Koning

Op naar de top! Succes met elkaar!

Roel Van Der Stoel Bv

Ruud zet 'm op en veel succes met de 6 beklimmingen.

René Mans

Succes, doe je best!

Paul Wonder

Succes Ruud!

Robert Franke

Rob, Arjan, Ruud en Martin, Heel veel succes komende maanden met trainen en straks daar op de berg. Weet zeker dat jullie gaan knallen! Wij steunen jullie op afstand. Robert, Inge, Matthijs en Yannick Franke

Bart Visser

Rob, ik draag graag mijn steentje bij aan dit goede doel en hoop jullie hiermee te steunen in het hehalen van jullie doel!!

Thomas

Frank Bijvoet

Zet 'm op topper!

Gijs & Kim Bakker

Succes mannen! Groot respect.

Peter Verhoeff

Hey Ruud, ik vind het top wat hè doet en ken het ook van heel dichtbij. Ik wens je heel veel kracht en sterkte teo. Gr peter-aart

Marijn Rabelink

Zet hem op Martin!

Bart En Margret Buijs

Ruud super dat je dit doet, samen met jullie team. Heel veel succes💪💪

Nuriye Yoldas

Succes Rob en team!!

Thomas Groot

Elisabeth Posmus

Loonbedrijf Wen De Jong Bv

Wat een mooi initiatief om dit te doen!! Veel succes mannen!!

Marja Zwaan

Prachtig dat je dit doet Arjan, veel succes !!

Nicole Engberts

Hè Ruud!!! Super veel succes !!! Jullie kunnen het . Toppers zijn jullie. X van Nicole en Bram en de jongens

Anita Bruggeman

Bert

Ruud, Veel succes, ik steun veel initiatieven op dit gebied, mijn vrouw heeft al 4 keer kanker gehad in de afgelopen 30 jaar, en ze heeft alle diagnoses overleefd, dus zij laat zien dat de strijd aangaan met kanker kan en mogelijk is, mits er voldoende faciliteiten zijn. Groet Bert Kooijmans

206

De Nieuwe Tuinbouw

succes mannen , martin en marianne

Dylan Havenaar

Ik verwacht dat je minstens 2 keer de berg op en af gaat, lijkt mij een reële doelstelling. Succes! en veel sterkte!

Ted En Fabienne Koolen

Zet hem op voor dit mooie doel!

Tom Van ‘t Hek En Marijke Visser

We vonden je al een topper maar wat een mooi gebaar! Trots! Liefs van ons

Ans Lommers

Zet 'm op Ruud! Supergoed van je! Veel succes!

Rick Miedema

Fantastisch gebaar naar alle mensen die vechten tegen deze verschrikkelijke ziekte.

Klaas Jan Weel

Arjan. Succes met de beklimming en de bezinning. Heel veel sterkte met je vader (en moeder). Mooi dat je dit kan doen en ook doet.

Anonymous

Heel veel succes gewenst Ruud! Groeten Jacquelien Outhuyse Haitsma Beton B.V.

Oma Huisman

Heel veel succes

Linda Van 't Hek

Onwijs veel succes neef! Stoere actie. Dat er zo snel mogelijk baanbrekend onderzoek mag plaatsvinden ♡

Janine En Marco De Bruijn

Als er één is die er volledig voor gaat ben jij dat Ruud! Zet hem op we denken aan je😘

Alex Meijer

Rob, Arjan, Ruud, Martin. Veel succes met de voorbereiding van de bedwinging van Alpe d'Huez. Een fantastisch mooi initiatief. Joseline en Alex

Ans De Wildt

Jullie zijn toppers!!

Veel succes

Arjan, Martijn En Frank Duinmaijer

Heel veel succes Ruud! Deze mooie actie ondersteunen we graag, om zo bij te dragen aan meer onderzoek en een toekomst om deze vreselijke ziekte helemaal te kunnen overwinnen.

Mariska Sondag

Heel veel succes Ruud! You can do it...

Heruflex

Mark, Linda, Elise En Bart De Goede

Ruud en teamleden, heel veel succes!!!

Peter Duijn

Volgas voor de 6 keer mannen!!!

Marcel Tierie

Hülya K?l?ç

Vriendin van Nuriye

Nicole

Goeie actie Martin! Flink doorzetten en dan gaat het je lukken. Succes met het ophalen voor geld voor dit goede doel.

Sibel Kose

Heel veel succes mannen. Goed dat jullie dit doen. Namens zusters van Nuriye

André, Rika En Evy De Wildt

Kanjers!!

Martijn En Danielle Kooij

Beste Ruud ik hoop dat je beter kunt fietsen dan boxen. En dat je zo die berg op bokst met je fiets . Met de gedachte. Van je ideale schoonvader . En ongetwijfeld meerdere kennissen met deze vreselijke ziekte . Heel veel sucses op de berg

Lodewikus Beton Bv

Christien En Yvonne Tangram

Zet hem op!

Jan Roelof & Suzanne

Heel veel succes !! Namens Jan Roelof, Suzanne, Simon & Jelte..

Johan, Anja, Stan, Nikki, Noud En Dex

Succes mannen!

Ted

Zet m op!

Carolien En Bart

Wat een mooi initiatief ! Zet hem op, veel succes allemaal!