Kor van den Hardenberg

Heeft deelgenomen in 1 vorige edities

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

Ik doe mee aan Alpe d’HuZes omdat ik geloof dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer overlijdt aan kanker, wil jij mij steunen?

My Updates

blog 1

hier dan mijn eerste blog van editie 2019, het heeft wel lang geduurd voordat ik aan een blog schrijven toe ben gekomen, ik moet zeggen dat ik vorig jaar meer gemotiveerd was en in een “flow” zat om zo veel mensen mee te laten leven en een zo hoog mogelijk bedrag te vergaren, maar gezien de reacties weet ik niet hoeveel mensen met me “meegeleefd” hebben, afgelopen jaar was het de vraag of je je best wou doen om € 2500,-- binnen te halen, nu wordt het bijna geëist en dat staat me een beetje tegen ook gezien het feit dat ik er niet van hou om te blijven zeuren om geld, hoe hard het ook nodig is!! vorig jaar in totaal €9407,-- bijeen “geharkt” als ik dat toen geweten had, had ik geld wat ik op de speciaal voor Alpe d’HuZes geopende spaarrekening achtergehouden. we zien wel hoeveel geld ik binnen haal en of ze er mee akkoord gaan! het sportieve aspect speelt dit jaar ook mee en omdat ik vorige editie gezegd had om 6X de klim te volbrengen en “slechts” 5X te hebben volbracht heb ik voor mijn gevoel iets recht te zetten, alleen ben ik iets minder gemotiveerd als afgelopen jaar zoals ik als schreef, wel heb ik dit jaar meer toertochten op de mountainbike gereden, (totaal 7 stuks) dat ging prima op een na toen ik half ziek was, trainen op de tacx trainer was wel minder. wel het afgelopen jaar weer geschaatst in Dronten dit jaar dat ging ook wel weer redelijk tot goed, helaas geen natuurijs dit seizoen. ook begonnen met het klaarmaken van de racefiets die ik vorig jaar via marktplaats heb gekocht (Scott addict SL carbon met dura ace 10 V afgemonteerd) waar nog een en ander aan gesleuteld moest worden, hij weegt bijna de helft van mijn Gazelle waar ik 28 jaar met plezier en “liefde” mee gefietst heb, dat scheelt weer een aantal kilo’s tegen de Alp, nu ik zelf nog!wink op inmiddels heb ik er zo’n 650 km op gefietst. ik heb voor mijn gevoel nog niet de vorm van vorig jaar te pakken maar heb de hele maand mei onbetaald verlof genomen zodat ik meer aan trainen toe kan komen. ook heb ik een vernieuwde flyer gemaakt die ik in de fotogalerij heb gezet, je weet tenslotte waar ik het mede allemaal voor doe en geld voor onderzoek tegen kanker is er nooit genoeg! wie vorig jaar mijn blogs gelezen heeft weet dat ik in de eerste 4 blog’s ook mijn zwager erbij betrokken heb het ging nog een tijd lang redelijk maar door verschillende complicaties en medicijn gebruik is zijn getransplanteerde nier afgestoten waardoor hij op 22 februari is overleden 63 jaar “jong”, gelukkig hebben we wel fijn afscheid kunnen nemen van hem, tot het laatst bleef hij positief en voelde zich bevoorrecht dat hij bijna 40 jaar met deze nier een goed leven heeft gehad. 28 februari is hij begraven, binnen een week stond ik weer aan een graf ditmaal van een neef die door complicaties bij de geboorte “licht” verstandelijk beperkt is gebleven, bij hem werd lymfklierkanker in een gevorderd stadium geconstateerd en na enkele weken in een hospice te zijn verbleven is ook hij gestorven 67 jaar! wat zou het daarom fijn zijn als kanker zo op te sporen en behandelen is dat niemand meer aan deze ziekte hoeft te sterven! binnenkort blog twee hoop ik.

blog 2

hier dan mijn 2e blog. er valt sportief gezien niet zoveel te melden, alleen dat het steeds beter gaat voor mijn gevoel maar schijn kan bedriegen, afgelopen zaterdag een toertocht in Arnhem gereden waar ik op de fiets heen ben gegaan (40 km.) ik zou daar de tocht van 120 km. gaan rijden maar heb een splitsing niet opgemerkt en kwam opeens in de buurt van de finish (80 km.) was ik per ongeluk op de 80 km. route terecht gekomen teruggaan had geen zin meer en het lijkt of je benen ineens minder geworden zijn. over tussen de oren gesproken! Mijn vrouw zou me op de terugweg oppikken maar om toch aan de kilometers te komen ben ik helemaal weer naar huis gefietst en had uiteindelijk 166 km. op de teller staan. vorige week ook al een tocht rondom Utrecht gereden (125 km.) waar ik 2X een pijltje heb gemist en uiteindelijk 136 km. heb gereden. op het verkeer en pijltjes letten met een redelijk tempo gaan soms niet samen, gelukkig heeft het eerste nog steeds de meeste prioriteit. helaas heeft niet elke vereniging fluorescerende pijltjes en moet je ze soms zoeken, toch mag ik het graag doen. wel fijn is het dat mijn doelstelling om € 2500,-- bij elkaar te krijgen een stuk dichterbij is gekomen, ik heb een mail rond gestuurd naar familie, vrienden en bekenden en aan bedrijven die vorig jaar een visitekaatje op mijn prikbord hebben laten prikken en daar is boven mijn verwachting op gereageerd! allen bedankt daarvoor, ook ben ik met het bord 3 avonden bij de avondwandeldriedaagse gaan staan met een prijsvraag eraan gekoppeld, dat heeft bij elkaar met de giften die ik in de melkbus heb ontvangen bijna € 500,-- opgeleverd, bij deze wil ik de ondernemers die de prijzen die niet misselijk waren nogmaals bedanken voor het beschikbaar stellen hiervan! zo zie je maar weer veel mensen willen graag meehelpen om het kankeronderzoek te steunen. ik hoop dat ik nog tijd heb voor blog 3 voordat we naar Frankrijk afreizen.

blog 3

Blog 3 zoals ik al aangaf geen tijd meer in Nederland gehad om blog 3 te schrijven, intussen bijna een week in Frankrijk, wat het weer betreft gaat het veel beter dan vorig jaar, nog geen regen gehad en al 2 dagen boven de 30 graden! Vandaag 25 en morgen 19 graden en 0,7 mm regen lijkt gunstig nu maar afwachten.  MORGEN MOET HET GEBEUREN! Dus nu maar een update van mijn vorderingen! Om het goede met het aangename te verenigen heb ik mijn vrouw voor moederdag een overnachting in Dalfsen cadeau gedaan en ben vrijdag 24 mei op de fiets naar Dalfsen gereden, eerst naar Punthorst waar een oud collega woont waar ik tussen de middag m’n broodje heb gegeten en om 2 uur in het hotel aangekomen, gedoucht en lekker gewinkeld met m’n ega. Ik wilde zaterdag’s Erbens Vechtdaltoer gaan rijden (170km) mijn vrouw zou dan wachten maar ik zei ik ga de 130 km versie wel rijden en kom op de fiets naar huis dan kun jij gewoon naar huis, vrouwen zijn ook altijd druk dus dat kwam haar ook beter uit. Uiteindelijk ruim 190 km. op de teller staan, niet meer okselfris maar heb het goed doorstaan! 29 mei afgereisd naar Bourg d’ Oisans met een tussenstop omdat in èèn keer rijden wel erg ver is (vorig jaar 16 uur over gedaan) en op Hemelvaartsdag aangekomen, kerkdienst via de smartphone meebeleeft op de ellenlange snelweg wat ook weer een aparte ervaring was, de techniek staat voor niets! Om een uur of vier aangekomen en begonnen met het settelen. Gelukkig had ik thuis de fiets al klaargemaakt voor de bergen en vrijdagmiddag onze dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen een stukje tegemoet gereden. Zaterdag een stukje de Col de la Croix de Fer gereden (30 km. klimmen) mijn schoonzoon had uitgezocht dat deze makkelijker te verteren zou zijn dan de Alpe d’Huez, nou ik kon het verschil niet echt merken, bleek dat de eerste 12 ook een stijgingspercentage van gem. 9% heeft! Vorig jaar heb ik al gezegd dat ik iets speciaals van plan was, ik kan het nu wel verklappen! Degenen die mij kennen weten dat ik een misthoorn van een schip heb, die had ik vorig jaar al klaargemaakt op een helm met een oud expansievat op de rug als luchttank en een oplaadbaar compressortje (mag wat kosten) hiermee ben ik zaterdagmorgen naar bocht 9 gefietst, ik had gehoord dat het konvooi vrachtwagens zaterdagsmorgens de berg op zou komen, dan gaan ze op verzoek van de plaatselijke burgermeester een rondje toeterend door het dorp en dan de berg op, wel een mooi en indrukwekkend gezicht 32 van die grote trucks waarvan velen met  foto’s en logo’s van de actie er op omhoog, ik hoorde dat het transport en alle kosten (diesel en tol enz.) totaal ongeveer € 170.000,-- allemaal beschikbaar worden gesteld en alle truckers het vrijwillig doen, er was er zelfs een bij van 78 jaar! ik heb toen net als in Uddel wel eens gedaan heb tijdens de gehandicaptenrit terug getoeterd, wat altijd weer reacties teweeg brengt en zie ik de mensen denken wat is die gek! En een beetje gelijk hebben ze wel,  gelukkig wel prettig gestoord hoop ik, hier stond ook een van de vaste fotograven van Alpe d’HuZes en zo kreeg ik te horen dat ik in het magazine sta (voor geïnteresseerden: de Alpe d’Huzes app installeren/ openenen, links boven klikken en dan op magazines, de rest spreekt voor zich!) aanstaande donderdag hoop ik zo de derde klim naar boven te fietsen mocht er iemand mij willen sponsoren voor minimaal € 1000,--(allemaal voor het goede doel) wil ik trachten om je naam te noemen als ik boven kom tenminste want het is geen kattepies!! Bieden mag via whatsapp of sms 06-25304109! Anders doe ik het gewoon voor mijn eigen “lol”!! Terug naar mijn vorderingen: ’s zondags heb ik altijd rustdag dan sport ik niet dus maandag d Col de la Croix de Fer helemaal gereden, met mijn schoonzoon gestart en afgesproken dat ik boven zou wachten, op een gegeven moment kom je dan boven de sneeuwgrens en liggen overal hele stukken sneeuw weg te smelten, het water gaat via allerlei “wegen” en watervallen met geweld naar beneden wat ook weer indrukwekkend is als je de de tijd neemt om er op te letten, nog 12 km. naar de top staat er op een bordje dus tokkelen we door, wel een paar foto’s gemaakt boven gekomen een kopje koffie gedronken foto gemaakt van het bord met de hoogte, 2067m geeft ie aan, foto laten maken door een andere renner waarvoor ik in de sneeuw ben gaan liggen wat ook weer hilariteit opleverde. Nog even op m’n schoonzoon gewacht  maar omdat ik onderweg ook geen bereik had wist ik niet of hij het ging halen hij zou een app-je sturen als hij terug ging maar ja zo’n app-je komt dan niet aan, ze hadden gezegd boven dat als je 2,5 km. daalde en rechtsaf ging je op de Col de Glandon kwam dan doe ik dat nog even dacht ik, dus naar beneden kom ik m’n schoonzoon tegen, in de remmen en overleg dat hij verder naar boven fietst (goed gedaan jongen)en hij dan op de splitsing op mij wacht, ik had begrepen dat het vandaar 2,5 km dalen was en een stukje klimmen dus verder naar beneden op de splitsing rechtsaf na een paar honderd meter bord met Col de Glandon er op, ik dacht dat je rechts moet en begonnen met dalen best wel steil na een km. of 3 blijft het maar dalen, staat er iemand uit te puffen, weer in de remmen, vraag ik weet je waar de Glandon is wijst hij naar boven, nou ja dan die klimkilometers kunnen er nog wel bij, kom ik bij het bord, ook hier een foto gemaakt, komt mijn schoonzoon er ook aan samen een stukje gedaald maar omdat ik dalen een kick vindt zei hij: ga maar ik kom wel, dat hoef je maar èèn keer te zeggen en zo heb ik me laten “vallen” stukje klimmen tussendoor maar dat had ik op de heenweg al gemerkt en zoef…. Maar ja ook dat houd op en duurt niet zo lang als de heenweg! Wel een paar keer boven de 70 km/h. gekomen gelukkig heelhuids “thuis” dinsdag wilde ik 2X de Alp oprijden en omdat het warm zou worden om 8 uur op de fiets, er zijn al best wat mensen met dezelfde plannen dus wel prettig fietsen, ook veel wandelaars enkele hardlopers, allemaal aan het trainen voor het goede doel, maar uiteraard ook om de eigen doelstelling te halen. Dat is mij ook gelukt, gelukkig zonder kleerscheuren, want dalen tussen auto’s en deelnemers vergt uiterste concentratie, zeker als je denkt te vinden dat dat zo snel mogelijk moet. Sorry ik kan dat niet laten. Donderdag mag het niet harder dan 45km/h dus heb ik me nu uitgeleefd. Mijn vrouw en dochter wilden ook graag een keer naar boven wandelen wat ze ook gelukt is, KNAP DAMES (en Kelsey de hond)!! Vandaag rustdag mooi tijd om een blog te schrijven en de laatste puntjes op de i te zetten, binnenkort blog 4 hoop ik met een verslag van de dag zelf!

blog 4 (laatste)

Blog 4 hier dan een verslag van de dag waarop het moet gebeuren! Thuis al op diverse weersites gekeken zag er bij de meesten niet rooskleurig uit maar allemaal verschillende voorspellingen! Zaterdag hoorde ik hier nog iemand zeggen dat er donderdag stormbuien aan zaten te komen, soms is het ook wel eens fijn dat de mensen die er verstand van hebben het mis hebben, hoe verder de week vordert hoe gunstiger het wordt. Wel bijzonder dat er voor de hele week rond de 30 graden staat en net de donderdag keldert de temperatuur naar 19 graden, gelukkig hebben ze deze keer wel gelijk! Gisteren een rustdag genomen, fiets en alle attributen nog even nagekeken, de wielen die ik wilde gebruiken kan ik nog steeds niet goed krijgen, dan maar met de wielen die bij de fiets zaten, daar is in principe ook niks mis mee alleen de anderen vind ik mooier staan, ik merk dat alles beter verloopt dan vorig jaar en ga rond half elf naar bed, en merk niet meer dat de vrouw even later ook naar bed komt. 3 wekkers (1 wekker en 2 smartphones) rond half 3 in gesteld en zo gaat het ook, ben gelijk goed wakker, het is nog vrij rustig op de camping, hier en daar brandt al/nog een lampje, om kwart voor 3 zou de kantine open gaan waar mensen kunnen ontbijten met “goede” voeding ook de campingbeheerders spelen op de wensen in, ik heb er geen gebruik van gemaakt maar prop me in de caravan vol met chocomelk met cruesli, mijn draaiboek ligt klaar met de kleren die ik aan moet en het drinken en de voeding die ik mee wil nemen, mijn vrouw heeft ’s avonds 5 liter isostar klaargemaakt want ik wil deze keer ook meer op het eten letten, ik denk dat ik dat vorig jaar ook onvoldoende heb gedaan, ook heb ik “gelletjes” aangeschaft (geconcentreerde voeding in vloeibare vorm) al met al een uurtje bezig maar om half vier stap ik op de fiets en ga op weg naar Bourg d’ Oisans alwaar de eerste start vanuit het centrum altijd plaatsvind, toen ik nog in bed lag hoorde ik al dat er behoorlijk veel wind stond, was nog een keer wakker geworden van een tak die op het dak van de caravan viel maar eenmaal op de fiets heb ik de wind gelukkig in de rug, het is toch nog zo’n  8 km. rijden en als je dan zo’n sterke wind tegen hebt verspeel je al een hoop energie en die bewaar ik liever voor de beklimmingen. Iets voor vier rij ik het dorp binnen, ik wil graag met de eerste groep starten, onderweg leek het vrij rustig maar als ik Bourg d’Oisans binnen rij worden er al veel auto’s naar de grote parkeerplaats geleid, die ben ik mooi voor denk ik en wordt door vrijwilligers door het dorp geleid, als ik dan bij de supermarkt kom….shit! gaat er net een grote groep voor mijn neus langs, dit is de groep renners die onder begeleiding van de berg afkomen, er verblijven er boven namelijk ontzettend veel in appartementen, hotels of chalets die het meest met de wintersport worden gebruikt, vlug voeg ik me er tussen en zo sta ik al voor vieren aan de start maar kan de eerste deelnemers niet eens zien, er staat al een rij van wel 200m renners en runners, er was voor gewaarschuwd maar het is inderdaad fris, gelukkig heb ik het niet koud en er hangt een leuk maar ook gespannen sfeertje diverse personen maken grappen en kwinkslagen, zelf ben ik daar ook niet vies van. Ik zeg iets tegen mijn buurman maar dat heeft geen zin, het blijkt een Spanjaard te zijn! Maar dan eindelijk om half vijf worden de eersten “weggeschoten” het gaat in sessies en om tien voor vijf rij ik over de registratiematten, iedereen heeft een chip dus alles wordt nauwkeurig bijgehouden! Door het dorp gefietst, wat zijn er al veel mensen op de been! Met de vrouw heb ik afgesproken dat ze met de auto naar “ons” plekje komt als ik 2x boven ben geweest, hier kan ze pas terecht als de start is verplaatst naar het pleintje onderaan de berg,  achterop de fietsendrager (van onze schoonzoon) staan mijn mountainbike en de Gazelle racefiets uit 1990 waarmee ik net als vorig jaar in de outfit uit die tijd 1x naar boven wil, ik heb intussen wat attributen er bij verzameld en rij nu bijna net zo rond als in die tijd. De eerste klim gaat net als vorig jaar best aardig, lichtste versnelling opgezocht en tik, tik, tik, naar boven, 1uur en 20min. over gedaan. Ik hoor altijd stoere verhalen over en van mensen die zo hard naar boven fietsen maar ik wordt maar door een klein handjevol mensen ingehaald, die bikkels zullen wel om drie uur aan de start zijn gaan staan denk ik maar, het is wel een mooie beleving, iedereen met lampjes lopend of met de fiets de berg op, sommigen zijn net kerstbomen en hebben er behoorlijk werk van gemaakt, dat spreekt mij ook wel weer aan, ik begin daar maar niet aan want: IK WIL 6X!!, droog zweethemd en het regenjasje aan anders koel je te hard af in de afdaling. Van de vrouw heb ik een app-je gehad dat ze al op het plekje staat, ze kon niet meer slapen en is bang dat iemand anders er ging staan, het is intussen licht geworden en ik denk: ik ga bij haar langs de lampjes afgeven en wat eten, de tweede klim gaat beter dan vorig jaar, achteraf heb ik hier 3 minuten langer over gedaan, als ik bijna boven ben wordt het wel meer mistig en als ik weer afdaal kan ik soms nog geen 10m.? voor mij uitkijken, eigenlijk rijd je gewoon in de wolken, we mogen daar niet harder dalen dan 25 km/h. langs de kant staan vrijwilligers, LICHTJES AAN!!! Helaas ik heb ze al beneden liggen. Halverwege klaart het op en verhoog ik mijn snelheid naar 45km/h. maar vaak geeft ie wel wat meer aan. Intussen waren onze dochter en schoonzoon met de kinderen ook gearriveerd Zoals ik vorig jaar al vermelde wilde ik toen in de 6e klim iets speciaals doen, dat is er toen niet van gekomen (in blog 3 heb ik het al gemeld) nu ben ik van plan om het eerder te doen omdat hoe verder de dag vordert hoe rustiger het wordt, en om zoveel mogelijk mensen te vermaken begin ik nu voor de middag, en om kwart over tien ga ik met de mountainbike en toeter installatie voor de derde keer omhoog, veel hilariteit en verbaasde blikken van: wat komt daar nu weer aan! De tank had ik bij de auto al op druk gebracht en ik hoopte dat het accucompressortje het bij kon houden, ik wilde in elke bocht toeteren, maar voor bocht 7 sloeg hij niet meer aan en heb ik bij Bike-Totaal na het interview waar ze me om vroegen (had ik natuurlijk wel verwacht vandaar mijn oproep in blog 3 om sponsoring) de tank met geleende fietspomp weer op druk gebracht. Telkens de mensen gewaarschuwd dat ze op hun oren moesten letten en van de mensen af getoeterd. Uiteraard wilde ik niemand gehoorschade toebrengen na bocht 5 opeens een hoop gesis achter me, shit is er een slangetje naar het compressortje losgeschoten, vlug ontkoppeld en naar een auto met supporters gegaan, gelukkig hadden zij ook een pomp bij zich, er zat nog 5 bar. in dus dat klusje was gouw geklaard en hop verder naar boven, gelukkig kwam aan deze klim ook een eind en na 3 uur was ik boven, het was best een inspanning en was ik blij dat ik boven was, gelijk met het hele spul weer naar beneden waar m’n vrouw weer bij de auto stond te wachten, ik moest nodig uit de broek en dacht bij de tent op het startplein staan wc’s dus daarheen gefietst wordt ik bij de rotonde tegen gehouden omdat ik geen helm op heb, de mevrouw van de handhaving wilde mij er niet doorlaten ondanks dat ik zei dat ik alleen maar hoefde te poepen, ik maakte me een beetje pissig ineens schoot in mijn gedachten: dan ga ik lopen!, of mag dat ook niet! Ze zag denk ik dat ik me ergerde en liet me door, ik begrijp best dat er regels zijn maar die kwamen mij erg slecht uit en ik was ook niet iets gevaarlijks van plan! Terug bij de auto proviand bijgevuld koffie gedronken en een half bakje macaroni naar binnen gewerkt, de zon scheen volop en achter de autoruit vandaan was het bijna warm te noemen, weer omgekleed, ik had in de gaten dat 6X niet meer haalbaar was maar daar had ik in mijn achterhoofd al rekening mee gehouden vanwege beklimming 3, de klim met de oude Gazelle heb ik maar uit mijn hoofd gezet en dacht: nog 2X met mijn “nieuwe” fiets moet nog wel kunnen, ik had intussen al wel een jasje uitgetrokken maar was nog niet “op” en zo weer naar boven gegaan. Intussen is het al tien over half drie en is het al en stuk rustiger op de klim, gewoon door gefietst, onderweg in bocht 9 gestopt om wat te eten en verder naar boven waar ik na 1 uur en 50 min. aankom, onze schoonzoon was intussen met de lift naar boven gekomen maar ik zag hem niet dus gelijk maar weer naar beneden waar mijn vrouw trouw bij de auto op me wacht, onze dochter en de kinderen zijn er ook en nadat ik nog 1X heb bijgetankt en de rest van de macaroni opgegeten en voor de laatste klim weer naar boven en konden zij weer naar de camping gaan, het is intussen tien over half zes, de saamhorigheidsklim is om 5 uur vertrokken nu gaat er nog een enkeling de berg op. Gelukkig staan er nog steeds mensen aan te moedigen maar overal zijn er al mensen en vrijwilligers aan het opruimen, in cadans naar boven gereden, mensen die het moeilijk leken te hebben aangemoedigd, zo kom je dan bij bocht 1 waar een grotere groep elkaar naar boven helpt, sommigen worden geholpen door anderen die nog wat over hebben dat is ook de bedoeling van deze saamhorigheidsklim. Ik had me daar niet voor opgegeven en ben ze voorbij gereden, ik vond dat ik daar niet bij hoorde, dit is voor hun, het zijn volgens mij ook vaak mensen met een verhaal. Boven net voor de finish gaan er ineens allemaal mensen met groene hoesjes over de helm de weg op, dat is de groep van Big Challenge, allemaal agrariërs of mensen die daar mee te maken hebben, meer dan 180 deelnemers die de laatste finish gezamenlijk passeren, ze blijken als ik het goed gezien heb goed voor meer dan € 700.000 euro te zijn geweest, met alle supporters waren ze met meer dan 600 personen. Ook daar voelde ik me niet bij thuis dus ben ze over de stoep voorbij gereden en uiteindelijk om acht voor half acht gefinisht, het was al weer redelijk fris en onze schoonzoon was al naar beneden anders kon hij de laatste lift niet halen dus ik ook gelijk maar weer naar beneden, alles is dan al opgeruimd alleen in de bochten liggen nog wat stapeltjes opgevouwen spandoeken voor de rest is de berg afgezien van de teksten op de weg weer als voorheen, beneden gelijk doorgefietst naar de camping, uiteindelijk 123km. plus ongeveer 28 km. met de mountainbike en de 8 km naar de start zo’n 160km. gefietst waarvan 70 bergop ben ik moe maar voldaan, ik heb geen spijt dat ik met de toeter omhoog gefietst ben wat me klim 6 heeft gekost, het gaf namelijk veel voldoening om te zien hoe GAAAAF!  en FANTASTISCH!! en wat ik al wel niet meer heb gehoord ze het vonden en vergeleken met de mensen die vechten voor een “normaal” of hun hele leven stelt dit eigenlijk niks voor!!!

Thank you to my Sponsors

‘t Bloemenhuus

Veel succes, Kor!

Jaco den Boer houtbouw vlonderbouw tuinaanleg straatwerk

Succes kor,

1.708

Kor Hardenberg

geld van acties en giften

100

Peter van Rhee

Alvast succes

G.c. van Milligen

Hoi Kor, Zet hem op!!! Veel Succes

Camping Beans-Hill

Jaap Koetsier

Dutch Days BV

Succes Kor, op naar de 6 keer!!

Johannes Leonhardt

Beste Kor, Heel veel succes ! Als je de 6x redt verdubbelen we onze bijdrage ! Johannes & Inge

Erik van den Hoek

G.J. Leonhardt

Mooi gedaan ! Gefelicitteerd !

Dirk van den Hardenberg

Jannette Jansen

Heel veel succes Kor! Mooi dat je dit doet!

Erika Koetsier

Heel veel succes!

Peter Mooibroek

Mooi initiatief weer Kor, veel succes en doe je best het goede doel en jezelf!

Schildersbedrijf Mulderij

Zet hem op, succes

Jan Van den Hardenberg

Heel veel succes kor!! Gaat je lukken! Grote klasse dat je dit doet?

H. Slendebroek

200

Top prestatie !

Wim Mouw

Mooi dat jij je inzet voor dit doel ik wens je ontzettend veel succes groet Wim

Frank Stip Reparatie - Service

Goed bezig Kor!

Rimondia BV

Succes Kor

Herman Vermeer

mooi weer, een goede kop en een goed doel, dan moet 6x misschien toch wel kunnen lukken!

Gerwin Mouw

doe je best kor!

200

autoVerbeek

Zet m op Kor - op naar de 6 keer op en neer!

Succes weer!

Max welzijnswinkel

Heel veel succes

HGS - RegioBank Elspeet Uddel

Gijs van Roekel

Succes Kor en allen die zich hiervoor inzetten.

Gerrit Wieberdink

Familie van den Hoek

Jarnik

van den Hardenberg Verticaal Transport Service

Ome Kor heel veel succes en zet em op!

Hennie Van den hardenberg

Doe je best en je kunt het

H Davelaar

120

J. G. Hakkenberg

Kor, we hopen en wensen je toe dat je de kracht mag krijgen om de Alpe d'HuZes 6x te bedwingen. Sterkte, Hans en Hennie